اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

الف تا ه اجاره ماشین در کیش

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ

NOVIN RENT اجاره ماشین در کیش

هزینه اجاره. شما مبلغ مایل / کیلومتر رانندگی خود را پرداخت خواهید کرد و مدت زمانی که وسیله نقلیه را اجاره می دهید با نرخی که در قرارداد اجاره یا نرخ شرکت مناسب شما نشان داده شده است. به جز در مواردی که در قرارداد اجاره نشان داده شده است ، مبلغ مبلغ یک روز (24 ساعت) است ، علاوه بر مسافت پیموده شده / کیلومتر یا هزینه ثابت. ما مایل / کیلومتر را با استفاده از کارخانه پردازش معرفی شده کیلومتر شمار تصمیم می گیریم و یا از ابزار telematics خودرو استفاده خواهیم کرد. شارژ روز به روز برای بازگشت به 24 ساعت کاری در 24 ساعت شروع می شود که در ساعت و لحظه اجاره شروع می شود یا اگر یک روز برنامه در قرارداد اجاره تعیین شود ، هر روز برنامه زمانی متوالی یا هر قطعه از یک روز برنامه شروع برنامه را شروع می کند. روزی که اجاره اتفاق می افتد در صورت عدم توجه به رضایت شما از هرگونه شرایطی برای نرخ های منحصر به فرد که در قرارداد اجاره ذکر شده است ، در هر صورت نرخ های مربوطه به شما تعلق می گیرد. تمام هزینه هایی را که برای اجاره برای ادارات مختلف اعمال می شود و در صورت امکان هزینه های اداری ترمینال هوایی و هزینه های اضافی برای اعطای امتیاز ، هزینه های بازیابی مجوز وسیله نقلیه ، هزینه های مختلف و هزینه های اضافی را نیز پرداخت خواهید کرد.

الف) اگر اعلامیه های جوایزی ، کوپن ها یا کوپن های مربوط به برنامه جوایز فداکاری را ارائه دهید ، ممکن است هزینه احیای هزینه به شما تعلق بگیرد. همچنین به شرط خاموش تصمیم گیری برای بدست آوردن مایل هواپیما یا سایر مزایای برنامه غیرقابل تحمل مشابه ، ممکن است هزینه ای برای شما در نظر گرفته شود.

ب) شما نیز در صورت بازگشت هزینه های معقول را برای تمیز کردن وسایل نقلیه در داخل پرداخت می کنید ، اگر لکه ها ، زمین ، بو و یا خراب شدن به دلیل استفاده شما را نمی توان با سیستم های استاندارد اجاره پس از اجاره ما تمیز کرد. .

ج) اگر کلید (ها) یا کلید (ها) با وسیله نقلیه برنگشتند ، ممکن است هزینه های اضافی به شما تعلق گیرد.

د) ما یک آرمادا غیر سیگاری را نگه می داریم ، و یادآوری پیشگیری برای استفاده از سیگارهای الکترونیکی در وسیله نقلیه است. در صورت خاموش کردن وسیله نقلیه ، وسیله نقلیه خاموش را پرداخت می کنید و بو و یا دود سیگار یا دود سیگار الکترونیکی است.

ه) شما و هر شخص دیگری که به اتهامات مربوط به هزینه اجاره بها ، به عنوان مثال ، یک برنامه پشتیبان گیری یا رئیس ، به شما متعهد است ، متقابلا و بطور جدی متعهد هستید که هزینه های این هزینه را پرداخت کنید. به شرط اینکه ما را به اتهام هرگونه اتهام به شخص خارجی رهنمون کنید ، با این حرف صحبت می کنید که تصویب شده اید به نفع شخص خارجی چنین کاری انجام دهید.

و) اگر از وسیله نقلیه ای با توانایی نصب اقساط هزینه برنامه ریزی شده استفاده می کنید ، در بند 16 در زیر "مشاهده هزینه های الکترونیکی" مشاهده کنید.

g) تا حدی که در رابطه با اجاره از هر کد علامت گذاری نرخ / مزیت استفاده می کنید ، با شما صحبت می کنید که معیارهای ضروری برای استفاده از چنین کد تخفیفی را برآورده می کنید. برخی دیگر از کاربردها به عنوان یک استفاده غیرقانونی و سرقت از اداراتی تلقی می شود که می تواند به دنبال معالجه قانونی باشد ، از جمله ، اما محدود به هزینه های وکلائی معقول وکلا نیست و ممکن است هرگونه محدودیت یا مزایای اجاره را باطل کند.

ح) به سمت عقب خم می شود تا تضمین کند که تمام هزینه ها و تصاویر ذکر شده در سایت آن یا مکان دیگری درست و دقیق است. به این دلیل که ممکن است ، به دلیل یک اشتباه نشان دادن یا محرومیت ، ادعا می کند که تمام اختیارات را برای ابطال توافقنامه اجاره ، صرف نظر از اینکه ما فقط رزرو شما را تصدیق کرده ایم و همچنین اقساط خود را دریافت کرده ایم. در این صورت خطر ما با ورود هرگونه پول نقدی که شما با تقدیر از رزرو پیشنهاد کرده اید محدود می شود. به دلیل یک اشتباه نمایشی که در آن شما را برای حفظ رزرو خود مجوز می دهیم ، ما از همه اقتدار می خواهیم که تمایز بین هزینه ارائه شده و برآورد هزینه مناسب را دنبال کنید ، همانطور که تأیید شده است به عنوان نسخه سخت توسط

پس از نمایش غلط یافت شده است "خراب نشان دادن" ، همانطور که این اصطلاح در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد ، با توجه به یک مقدار اشتباه ، هزینه ای که توسط اشتباه گرفته شده است ، بیش از 15٪ است و نه دقیقاً همان مقدار استناد می شود که در صورت عدم خطا انجام شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی