اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اجاره خودرو کیش

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۷ ب.ظ

رزرو:

تمام رزروها بستگی به طبقه بندی وسیله نقلیه دارد ، نه برای یک مدل خاص. در صورت بروز عدم دسترسی به وسیله نقلیه در کلاس که از طرف مشتری انتخاب شده باشد ، به طور مداوم در مورد رزرو تأیید شده ، Avance ادعا می کند که همه اختیارات باید وسیله نقلیه طبقه بندی بالاتر را به مشتری ارائه دهند ، بدون هیچ هزینه اضافی برای مشتری .

راننده:

سن 23 سالگی شرط اصلی سن برای استفاده از وسایل نقلیه کلاسهای A ، B ، C و D است. 25 سال سن ضروری سن برای باقی مانده از طبقه بندی وسایل نقلیه است.

اجازه رانندگی:

ایجاد مجوز قانونی برای رانندگی در منطقه یونان و E.U ، به هر نرخ 1 سال قبل از تاریخ اجاره اجاره داده شده ، الزامی است. ساکنان ملل خارج از E.U. موظفند در کنار ارائه مجوز رانندگی ملی ، مجوز قابل توجه رانندگی جهانی را در دست داشته باشند.

بلیط ترافیک - جریمه:

بلیط و جریمه های ترافیکی به دلیل نقض کد بزرگراه توسط عهده راننده می باشد. همچنین ، در صورت لزوم ، اجاره هزینه های تخته را در آغوش می گیرد.

روش های پرداخت:

اجاره دهنده موظف است بدون توجه به اینکه اقساط با پول واقعی ساخته شده ، کارت شارژ را به عنوان ضمانت اجاره ایجاد کند. اجاره قبل از زمان پرداخت می شود.

واگردها

عبور از رزرو باید به هر میزان هفتاد و دو (72) ساعت قبل از تاریخ برنامه ریزی شده و ساعت شروع اجاره وسیله نقلیه انجام شود (بطور مداوم مطابق با ساعت مشخص رزرو) مشخص شود ، زیرا این امر در رزرو سازمان انجام شده است. چارچوب اگر می خواهید یک رزرو را رها کنید ، باید از طریق چارچوب رزرو با سازمان تماس بگیرید.

هزینه های همراه برای پاک کردن رزرو از شما درخواست می شود:

در صورت بروز هشدار از طریق گذرگاه که توسط Avance به هر میزان هفتاد و دو (72) ساعت قبل از آغاز رزرو اجاره وسیله نقلیه ایجاد می شود ، هر مبلغی که پیش از موعد مقرر پرداخت شود تخفیف می یابد.

در صورت اخطار خنثی شده توسط  اجاره ماشین کیش کمتر از هفتاد و دو (72) ساعت قبل از شروع رزرو اجاره وسیله نقلیه ، هیچ تخفیف از مبلغی که ممکن است زودتر از آن پرداخت شده باشد ، ندارید.

انتقال گرگ و میش - مجموعه ها:

هزینه اضافی مشتری: 25 €

انتقال از ایستگاه - از مجموعه ها:

جابجایی و ترکیبات خارج از ایستگاهها در صورت تقاضای مشتری اتفاق می افتد. هزینه اضافی برای مجموعه های انتقال دهنده در مناطق شهری 15 € + مالیات بر ارزش افزوده است ، در حالی که برای مجموعه های حمل و نقل دور ، هزینه 25 € + مالیات بر ارزش افزوده است ، علاوه بر این 1.45 € + مالیات بر ارزش افزوده در هر کیلومتر.

راننده اضافی:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی