اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اجاره ماشین با تخفیف

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ب.ظ

این شرایط و ضوابط و گزارش اجاره که توسط شما مشخص شده است شامل قرارداد اجاره ای بین شما و Y. Christodoulou و Sons Rent A Car Ltd نماینده Avance Rent A Car می باشد.

شما وسیله نقلیه ای را که در سوابق اجاره به تصویر کشیده شده است از ما اجاره می دهید ، که اجاره آن صرفاً یک وثیقه برای سود مشترک است. شما به شرایط زیر موافقت می کنید ، اگر چنین موضوعی با قانون محلی که این اجاره را تحت پوشش خود قرار می دهد محدود نشده باشد ، در این صورت چنین قانونی کنترل می کند. "شما" و "شما" به کسی که رضایت این ترتیب را می دهد ، "ما" ، "ما" و "ما" اشاره می کنیم به Y. Christodoulou و Sons Rent A Car Ltd. هر دلیلی؛ و اینکه شما نمی توانید تعهدات خود را تسویه حساب کنید یا جابجا کنید.

حداقل اجاره هزینه: مبلغ اجاره پایه 1 روز است. وسایل نقلیه باید 59 دقیقه پس از واقعیت زمان افت کار که در قرارداد مستاجر تنظیم و موافقت شده است ، به شدیدترین حالت بازگردانده شوند. در یک مورد دیگر هزینه های اضافی برای استخدام کننده اعمال می شود.

مدت زمان رزرو:

الف) 24 ساعت - اول ژوئیه تا 31 اکتبر

ب) 12 ساعت - استراحت دوره

پولیس رانندگی لیسانس:

برای اجاره ماشین در کیش حداقل سن 21 سال. رانندگان بین 21 تا 25 سال هر روز 5،00 یورو با هزینه محلی پرداخت می شوند.

شدیدترین نرخ سنی 69 سال سن برای کلیه طبقه بندی وسایل نقلیه. 70 سال به بالا هر روز 5.00 یورو شارژ می شود - به صورت محلی پرداخت می شود.

اجازه رانندگی قابل توجه اتحادیه های جهانی یا اروپا برای هر سال در هر سال ، کارت شناسایی یا گذرنامه.

الف) حمایت ها ، موارد اضافی و خدمات شامل می شود

بیمه خارجی (مورد نیاز قانون): - رایگان.

محدودیت ورود:

الف) صدمات جسمی شخص ثالث یا عبور از 33.540.000 یورو

b) خسارت دارایی شخص ثالث 1.120.000 یورو

Crash DAMAGE (CDW): خطر و آتش سوزی وسیله نقلیه را با مبلغ کسری پوشش می دهد.

CDW در مورد مضرات ناشی از قسمت زیرین وسیله نقلیه ، داخل قطعه وسایل نقلیه ، کانتینر ، سپرهای بادی ، آینه ها و لاستیک هیچ گونه مشکلی درج نمی کند. شرط اساسی این است که این آسیب به دلیل تجاوز به کد گردش راه نیست. بیانیه تصادف باید به طور مداوم با هدفی که گسترش حمایت ها در واقعیت باشد تقویت شود. در صورت تصادف خودکار و مضرات گزارش پلیس موردنیاز است. بدون گزارش پلیس ، مشتری مسئولیت کامل را بر عهده می گیرد.

دزدی دریایی (TW): وسیله نقلیه اجاره ای را در برابر سرقت های خارج از منزل با مبلغ کسری پوشش می دهد. برای کلاس های خودرو A ، B1 ، B2 ، C1 ، C2 ، D1 ، D2 600 یورو ، برای E1 ، E2 ، E3 ، G2 ، 800 یورو و برای G3 ، G4 ، H1 ، H2 ، 1000 یورو.

بیمه آتش سوزی: وسیله نقلیه اجاره ای را با مبلغ کسری از وسایل نقلیه اجاره ای پوشش می دهد.

بارگیری مجدد: این وسیله نقلیه معمولاً با یک مخزن کامل روغن به مشتری داده می شود تا چیزی از جیب خارج نشود. شما فقط در صورت بازگرداندن وسیله نقلیه با مخزن سوخت به اندازه زمان دریافت ، متهم به اتهام مصرف سوخت نخواهید شد (علاوه بر 20 دلار از دست رفته روغن).

در هر صورت و همانطور که در این زمینه به آن اشاره شده است ، این سازمان حق دارد علاوه بر 20 یورو هزینه هزینه دولت ، روغن مفقود شده را نیز هزینه کند.

روز و روز کمک های جاده ای

جایگزینی وسایل نقلیه: داخل 24 ساعت. روز و روز کمک های رایگان جاده ای در داخل منطقه CYPRUS و کمک های تلفن از طریق تلفن همراه.

مخزن ، دارایی های شهرداری: شامل کلیه نرخ ها ، اداره های اضافی یا موارد می باشد

هزینه اکولوژیکی ، هزینه ثبت نام ، VLF

KILOMETERS: کیلومتر نامحدود - رایگان.

B. حمایت - پرداخت در ورود

مبلغ کسر ناپذیری را که برای ورود CDW اعمال می شود ، پوشش می دهد.

شارژ روزانه: برای کلیه طبقه بندی وسایل نقلیه (A، B1، B2، C1، C2، D1، D2، E1، E2، E3، G2، G3، G4، H1، H2) 10 یورو هر روز با پرداخت محلی.

FDW درمورد مضرات ناشی از قسمت زیرین وسیله نقلیه ، داخل قطعه وسایل نقلیه ، کانتینا ، سپرهای بادی ، آینه ها و لاستیک هیچ گونه مشکلی درج نمی کند. شرط اساسی این است که خسارت پیش بینی نشده است از برخورد کد جاده. بیانیه تصادفات باید به طور مداوم با هدفی که گسترش نتیجه حمایت می شود تقویت شود. گزارش پلیس واجب است.

WHEELS ، UNDERSIDE ، GLASS (W.U.G): مواردی راجع به مضرات ناشی از قسمت زیرین وسیله نقلیه ، داخل قطعه وسیله ای از کانتینا ، سپرهای بادی ، آینه ها و لاستیک ها را پوشش می دهد. شرط اساسی این است که خسارت پیش بینی نمی شود رمز عبور کد جاده ، هر روز 5 یورو برای همه اجتماعات - پرداخت محلی

فردی (PAI): مسافران مسافر وسیله نقلیه (نه راننده) را تا 33.540.000 یورو تحت پوشش قرار می دهد ، در صورت مرگ ، زخم های بدن به  یورو ، معلولیت جمع یا کسری می رسد. موارد ناگواری که در هنگام رانندگی وسیله نقلیه کار شده Avance به وجود نیامده است ، مواردی که قبلاً یا بعد از اجاره رخ داده است ، رخ نداده است. وسیله نقلیه اجاره برای یک فرد - راننده نامگذاری شده - تضمین شده است. در صورتی که دیگران t

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی