اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اجاره ماشین در کیش

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۵۵ ب.ظ

سلام در این مقاله میخوایم در مورد اجاره ماشین در کیش بحث کنیم

 

شرایط اجاره ماشین در کیش :

 

  • حداقل سن اجاره وسیله نقلیه در اکثر مکان ها 18 سال است و راننده باید دارای گواهینامه معتبر راننده باشد.
  • اگر راننده در سنین 21 تا 24 سال قرار داشته باشد ، فقط دسته های زیر را می توان اجاره کرد - وسیله نقلیه اقتصادی ، وسیله نقلیه کم حجم ، وسیله نقلیه واسطه ای ، وسیله نقلیه با اندازه کامل ، SUV جمع و جور ، SUV متوسط ​​و مینی بوسبرای توضیح در مورد گروه های وسایل نقلیه ما ، لطفا به راهنمای ناوگان ما مراجعه کنید .
  • لطفاً به خاطر داشته باشید که هزینه رانندگی زیر سن پایین برای کلیه رانندگان زیر 25 سال اعمال می شود.

چه بازه از مورخ صادر شدن جواز رانندگی اینجانب میتوانم با سام سیر اجاره کنم؟

دست کم بازه هنگامی که جواز راننده دارای اعتبار باشد برای اجاره با سام سیر در کشور ایران دارای اعتبار نیست . تمامی رانندگان ( از جمله هر راننده مازاد ) می بایست دارنده گواهینامه رانندگی ( دارای اعتبار ( باشند .

حساس - محدودیت های بیشتر به سن راننده و مدل وسیله نقلیه ما یحتاج وابسته است . لطفا برای داده ها بیشتر به سوال پیشین رجوع‌نمایید .

چه مدارکی برای شناسایی ( شناسه ) / سندها و مدارک واجب است که هنگام گردآوری وسیله نقلیه با خویش همراه کنم؟

گواهینامه رانندگی دارای اعتبار برای همگی رانندگان اسم گذاری شده - در صورتیکه گواهینامه رانندگی شما با الفبای غیر رومی ( عربی , چینی , سیریلیک و غیره ) چاپ شده‌است , می بایست با گواهینامه رانندگی دربین المللی همراه باشد . هرگونه گواهینامه رانندگی که از کشورهایی عضو قسم در میان المللی گواهینامه رانندگی نشات میگیرد بایستی با ترجمه قانونی همراه باشد .

اجاره گیرانی که از جزیره کیش نیستند , بایستی یک شماره دارای اعتبار صادر شده از قبیل پاسپورت از دولت دارای اعتبار ارائه دهند .

برای اجاره نشینان محلی که از کارت بدهی به کار گیری می نمایند , یک قبض ابزار ما یحتاج خواهد بود . *

آیا میتوانم با جواز موقت اجاره کنم؟

مجوزهای موقت در حالتی که همراه با گواهینامه حساس منقضی یا این که سوای راننده همراه باشند , پذیرفته میشوند . ما هیچ ورژن عکس از گواهینامه رانندگی را نمی پذیریم .

آیا میتوانم وسیله نقلیه را بیرون از ساعت‌ها اداری برگردانم؟

بعضی از دفتر ها سرویس ها بیرون از ساعت گزینش و آزاد کردن را ارائه می دهند . لطفاً داده ها مرتبط با شعب جان دار در برگه ( شعب ( را برای بررسی بررسی نماییدچه زمانی یک روز اضافی شارژ می شود؟

کلیه اجاره بها بر اساس مدت زمان 24 ساعت صورتحساب شارژ می شودفقط هنگامی که اجاره بیش از یک چرخه 24 ساعته باشد ، هزینه اضافی روزانه اعمال می شودما به شما اجازه می دهد تا در بازگشت یک دوره 30 دقیقه فضل داشته باشیدبه عنوان مثال ، اگر در ساعت یک ظهر روز اول را برداشتید و ظهر روز دوشنبه برگشتید ، در مدت زمان 24 ساعت صورتحساب هستید و به مدت یک روز شارژ می شویداما اگر در ساعت 1 بعد از ظهر برگردید ، روز اضافی به شما تعلق می گیرد

 

اجاره ماشین در کیش

اگر خودرو کرایه ای خود را دیر برگردانم چه می شود؟

اگر با خودرو اجاره خود دیر کردید و به روزهای اضافی احتیاج ندارید ، لطفاً در اولین فرصت به شعبه برگردیداگر نیاز به تمدید اجاره خود دارید ، لطفاً با شماره زیر 09347680793 با ما تماس بگیرید .

اگر بخواهم طول اجاره خود را تمدید کنم چه می شود؟

کلیه اجاره اجاره تا پنج روز قابل تمدید استاگر به طول مدت 5 روز تمدید احتیاج دارید ، این امر به توافق نامه جدید رزرو و اجاره نیاز داردلطفا برای نیازهای برنامه افزودنی خود با ما تماس بگیرید

شرایط اجاره وسیله نقلیه چیست؟

برای مشاهده کامل شرایط و ضوابط ما ، به  صفحه نوین رنت  ما مراجعه کنید  .

آیا استعمال سیگار در وسیله نقلیه مجاز است؟

در کلیه وسایل نقلیه ما بر روی یک سیاست سختگیرانه غیر سیگاری کار می کنددر صورت نیاز به تمیز کردن ویژه برای از بین بردن هرگونه شواهد سیگار ، هزینه تمیزکاری ویژه ای را برای اجاره دهنده اعمال خواهیم کرد.

پوشش های اضافی چیست؟

در ، ما همیشه توصیه می کنیم انواع محافظ خود را برای محافظت از وسیله نقلیه اجاره ای استفاده کنید و سفر خود را با آرامش خاطر تقویت کنیدبرای بسته های مختلفی که ارائه می دهیم

آیا تحت پوشش بیمه خودم خواهم بود؟

اگر تصمیم به استفاده از بیمه خود را دارید ، لطفاً با ارائه دهنده بیمه خود اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه تحت پوشش قرار گیردبرای اجاره خارج از ایالات متحده ، لطفاً از طریق صفحه اطلاعات اجاره ما شرایط مربوط به کشور وانت را مشاهده کنید در صورت استفاده از بیمه خود ، لطفاً کارت بیمه خود را در زمان وانت آماده کنید.

آیا می توانم یک درایور اضافی اضافه کنم؟

بله ، ما به حداکثر 10 راننده اضافی در هر قرارداد اجازه می دهیمکلیه رانندگان اضافی باید هنگام انتخاب و یا در هر نقطه اجاره (راننده اصلی نیز حضور داشته باشد) با گواهینامه رانندگی معتبر حضور داشته باشدهزینه ای برای اضافه کردن هر درایور اضافی اعمال می شودبرای اجاره منشاء ایالت کالیفرنیا ، هزینه راننده اضافی صرف نظر می شود. در صورت وضعیت طلا ، پلاتین یا الماس می توانید یک راننده اضافی را بصورت رایگان اضافه کنید (فقط ساکنان ایالات متحده).

آیا شخص دیگری می تواند وسیله نقلیه ای را که راننده دارای معلولیت است اجاره دهد رانندگی کند؟

بله ، اگر به دلیل معلولیت وجود داشته باشد و گواهینامه رانندگی معتبر نداشته باشید ، ممکن است در صورت همراهی با "راننده " ماشین را کرایه کنیدراننده باید یک گواهینامه راننده معتبر ارائه دهد و شرایط اجاره ای را برای اجاره ملاقات کند حداقل محدودیت سنی و سایر مدارک اجاره ای معمولی اعمال می شودهیچ هزینه اضافی برای راننده جانشین وجود نداردپرداخت اجاره ممکن است توسط راننده اجاره دهنده یا جایگزین تضمین شود.

آیا می توانم یک وسیله نقلیه رزرو کنم و هزینه آن را بپردازم حتی اگر کسی نباشم که آنرا انتخاب و رانندگی کنم؟

خیر ، در زمان رزرو ، نام راننده باید همراه با کارت اعتباری که برای پرداخت استفاده می شود ، ارائه شودنام ذکر شده در کارت اعتباری مورد استفاده نیز باید مطابق با نام راننده باشد.

آیا می توانم وسیله نقلیه را به مکان دیگری برگردانم؟

بله ، ما اجاره های یک طرفه را بین مکان های منتخب ارائه می دهیملطفاً یک هزینه یک طرفه اعمال شود ، لطفاً شرایط اجاره مربوطه را ببینیدبرای جزئیات بیشتر، تماس بگیرید

آیا قبل از بازگشت مجبور به سوختن وسیله نقلیه هستم؟

تمام وسایل نقلیه باید در همان مرحله ای که هنگام وانت دریافت کرده اید ، سوخت گیری شونداگر احساس می کنید هنگام بازگشت با عجله ، گزینه پیش پرداخت سوخت خود را ارائه می دهیملطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست نوین رنت  ما مراجعه کنید اگر برای بازگشت خودرو خود دیر شده اید و نتوانستید سوخت گیری کنید یا تصمیم نگرفتید که پیش از پرداخت سوخت خود را پرداخت کنید ، کافی است وسیله نقلیه را برگردانید و ما می توانیم آن را با هزینه سرویس 8.99 دلار در هر گالن سوخت گیری کنیم.

در صورت خرابی یا تصادف چه می توانم انجام دهم؟

لطفاً اطمینان حاصل کنید که برای شما و مسافران وسیله نقلیه خود به مکانی امن خواهید رسیدهنگامی که در یک مکان امن هستید ، برای راهنمایی بیشتر با تیم کنار جاده ما تماس بگیریددر صورت بروز حادثه ، ابتدا برای تهیه گزارش پلیس با مقامات محلی تماس بگیرید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی