اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اجاره ماشین در کیش نوروز ۹۸

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ب.ظ

راننده اضافی:

هزینه هر راننده اضافی 4 € / روز است. شدیدترین تعداد رانندگان 3 نفر تعیین شده است.

GPS: هزینه GPS در صورت تقاضای مشتری و بستگی به میزان دسترسی سازمان به 7 € / روز تعیین می شود. شدیدترین هزینه در 50 € / اجاره تعیین شده است.

صندلی جوان:

هزینه صندلی جوانان در صورت تقاضای مشتری و بستگی به میزان دسترسی سازمان به 5 € در روز تعیین می شود. شدیدترین هزینه در 50 € / اجاره تعیین شده است.

زنجیر برفی:

هزینه زنجیره های برفی در صورت تقاضای مشتری و بستگی به دسترسی سازمان به 10 € در روز تعیین می شود. شدیدترین هزینه 80 $ / اجاره تعیین شده است.

سوخت:

مستاجر نیاز به بازگرداندن وسیله نقلیه با مقدار مشابه سوختی که هنگام جمع آوری داشت ، داشت. در صورت بازگشت خودرو با مقداری سوخت دقیقاً اولین بار (مخصوصاً دقیقاً همان میزان سوخت وسیله نقلیه هنگام جمع آوری توسط مشتری) ، مشتری متهم به تمایز سوخت خواهد شد. هیچ تخفیفی در مشتری ایجاد نمی شود در صورت بروز حوادث در هنگام بازگشت وسیله نقلیه با مقدار سوخت قابل توجه تر از آنچه جمع شده است. وسایل نقلیه با مقدار پایه سوخت ، در مقایسه با ¼ عرضه ، انتقال می یابند.

مسافت پیموده شده برای اجاره ماشین در کیش

مسافت پیموده شده رایگان به اجاره های بیش از 3 روز داده می شود. برای اجاره دهانه زیر 3 روز هزینه ها شامل 100 کیلومتر در روز است. در حالت آخر ، در صورت تمایل برای اجاره دهنده با انتظار مسافت پیموده شده ، می تواند درمورد بسته رایگان مسافت پیموده شده ، با هزینه ای که توسط قیمت گذاری مناسب هر یک از یک بار مشخص شده است ، تصمیم بگیرد. نکته دیگر ، برای هر کیلومتر اضافی فراتر از 100 کیلومتر در روز ، مشتری خواهد بود ، تامین بی پایان وسیله نقلیه ، با معیار 0.05 € + مالیات بر ارزش افزوده در هر کیلومتر برای اتومبیل های مسافرتی ، یا با 0.15 € + مالیات بر ارزش افزوده در هر کیلومتر برای مینی بوس.

قصور:

در صورت بروز یک اتفاق ناگوار ، مشتری متهم به 15 یورو برای هزینه های سازمان ثبت سوء استفاده می شود.

حمایت:

CDW - چشم پوشی از آسیب:

دارنده اجاره به طور کامل از هرگونه صدمه به وسیله نقلیه تخلف می کند:

FDW - چشم پوشی از آسیب کامل:

صاحبخانه اجاره نامه از هرگونه آسیب وسایل نقلیه به شرط عدم تأیید و امضای شرایط مهم توافق نامه سازمان کاملاً تخلیه می کند و میزان آن را می پردازد:

24 روز از CDW برای هر روز اجاره با توجه به کلاسهای FF1، F1، F2، F2D، F3D، J1، J2، J3

40 € بیش از CDW برای هر روز اجاره با توجه به کلاسهای FD، J4، J4F، J7، JL، L، L1، L2، L3، LD.

به عنوان یک شرط مهم برای رهایی از خطر ، باید صدمات نشان داد که با نقض قانون بزرگراه به وجود نیامده است.

PAI - بیمه حوادث شخصی:

صاحبخانه اجاره نامه توسط "بیمه راننده" (PAI) تضمین نمی شود ، مگر اینکه او مدت قابل توجهی از توافق سازمان را تصدیق و امضا کند و معیار: 10 € / روز اجاره را برای کلیه طبقه بندی وسایل نقلیه بپردازد.

بزرگترین اقدام پاداش قابل پرداخت: 15،000 یورو.

محدودیت های محافظت:

وسایل نقلیه در برابر بیگانگان (ممانعت از راننده) به دلیل فوت و شرارت واقعی تا اندازه یک میلیون و 200 و بیست هزار یورو (1،220،000.00 یورو) برای هر نوع ناخوشایند و برای مضرات مادی توسط افراد خارجی (ممانعت از وسیله نقلیه AVANCE) تا اندازه گیری محافظت می شوند. یک میلیون و 200 و بیست هزار یورو (1،220،000.00 €). در صورت وقوع پیشرفت تا حد ممکن ، تا آنجا که ممکن است ، مطابق با تصویب یونان مناسب ، به طور مداوم اعمال می شود. هارمس که از حد مجاز درج محافظت کرده یا از آن جلوگیری می شود ، توسط مشتری به طور کامل پرداخت می شود.

آسیب باید اثبات شود که با نقض قانون بزرگراه به وجود نیامده است.

SCDW

به عنوان یک شرایط اساسی برای رهایی از خطر ، باید صدمات نشان داد که با نقض قانون بزرگراه به وجود نیامده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی