اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

کرایه خودرو کیش

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

شرایط و ضوابط اجاره

این شرایط و ضوابط شامل یک بند پیوند ارزشیابی و فعالیت طبقاتی هستند که از حقوق شما در مورد چگونگی حل مشکلات استفاده می کنند. اگر خیلی زیاد دردسر نیست ، با احتیاط این مقاله را بخوانید.

1. توافق نامه اجاره. این شرایط و ضوابط اجاره ، گزارش اجاره ای که هنگام دسترسی به وسیله نقلیه ای که لیزینگ می کنید به شما پیشنهاد می شود ("قرارداد اجاره نامه") هرگونه درک اضافی که توسط شما ، بایگانی ها یا تفاهم ها مشخص شده باشد (یا اتصال به سوابق و تفاهم نامه های آنلاین). ) در مورد اجاره خود ، اعلامیه حفظ حریم خصوصی و دریافت یا ثبت ورود ("دریافت اجاره") با هزینه های اجاره پردازش شده برای شما به صورت الکترونیکی برای شما ارسال شده است. "قرارداد اجاره نامه" را بین خود و  یا خود دارای مجوز سیستم مستقل که در قرارداد اجاره ("novinrent") شناخته شده است.

2. اجاره شما شما از وسیله نقلیه ای که در قرارداد اجاره به تصویر کشیده شده است اجاره می دهید ، که اجاره آن صرفاً مبادله مالکیت است و نه مالکیت مالکیت. شما موافقت خود را با شرایط موجود در توافق نامه اجاره به این شرط اعلام کرده اید که قانون محلی که این اجاره را اجاره می کند ، رد نمی شود ، در این صورت چنین قانونی کنترل می کند. "شما" و "شما" به کسی که رضایت به این ترتیب بدهد ، "ما" ، "ما" و "ما" اشاره به دارد. علاوه بر این ، توافق می کنید که به هر دلیلی اپراتور ما نیستید. و اینکه شما نمی توانید نماینده تعیین کنید یا تعهدات خود را طبق توافق نامه اجاره و هر بخش گسسته ای از آن منتقل کنید.

3. تغییرات. هرگونه تعدیل در توافق نامه اجاره یا امتیازات ما باید به صورت کپی سخت ضبط شده و توسط یک مقام تأیید شده آویس مشخص شود. شما هم موافقت می کنید که ما حق یک طرفه داریم که هر بار و یکبار با اعلان کاملی برای شما ، در کاغذ یا ساختار الکترونیکی یا با ارسال چنین تغییراتی در سایت ، این شرایط و ضوابط را تغییر دهیم. چنین تغییراتی در مورد اجاره هایی که پس از اعلان چنین اخطاریه دارید ، اعمال می شود ، همانطور که توسط تاریخ چنین اخطاریه نشان داده شده است ، هر زمان که به ساختار کاملی ارسال شده باشد ، یا تاریخ ارسال چنین تغییراتی در سایت اعمال می شود ، که تاریخ در آن نشان داده می شود ، بدون پیش شرط شما برای امضای شرایط و ضوابط تغییر یافته. تغییرات در این قوانین و مقررات به محض اینکه در سایت در www.novinrent.com اجاره ماشین کیش اتفاق می افتد ارسال می شود و کلیه اجاره ها را که از بدو ارسال شروع می شود ، مدیریت می کند بدون در نظر گرفتن اینکه شرایط مندرج در زمان صرفه جویی در وسیله نقلیه اجاره ای فوق العاده است.

4- کدام وسیله خودرو است. "ماشین" در توافق نامه اجاره به معنی خودرویی است که به شما یا جایگزین آن اجاره داده شده است و شامل لاستیک ، دستگاه ، کلید ، کلیدهای مشترک ، دنده ، موارد اضافی و اختیاری ، صفحات ، گزارشها و برخی موارد یا املاک دیگری است که توسط با وسیله نقلیه تهیه شده است. و به طور مستقل توسط به شما اجاره داده می شود ، مگر اینکه در هر صورت به طور واضح در توافق نامه اجاره ذکر شده باشد.

  • roznamekish kish island

کرایه ماشین در کیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی