اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اجاره ماشین کیش

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۸ ب.ظ

چه کسی می تواند ماشین را رانندگی کند. شما با صحبت می کنید که شما یک راننده ماهر و ماهر هستید و یک راننده توانا و واقعاً مجاز در تمام مدت کرایه شما باقی خواهد ماند. شما موافقت می کنید که ما این گزینه را تأیید می کنیم که تأیید مجوز شما به طور مشروع داده شده است و با شرایط مطلوب (به حالت تعلیق ، رد یا در هر صورت در هر ظرفیتی محدود نشده است) به عنوان مرجع مرجع برای هر اجاره است. و این که ممکن است ما با احتیاط کامل اگر اجاز شما با شرایط مطلوبی نباشد به شما اجاره نمی دهیم. ما ادعا می کنیم که تمام اختیارات را برای انکار اجاره وابسته به (I) در مورد وضعیت اجازه شما ، (ii) اعتبار گواهینامه رانندگی یا صلاحیت های مختلف خود ، (iii) عدم تأیید شخصیت یا راهکارهای اقساطی خود ، (IV) سوابق رانندگی خود را رد می کنیم. توسط بخش وسایل نقلیه موتوری بخش که مجوز شما را داده است ، یا (v) برخی داده های دیگر در مورد تأیید یک شخصیت یا گواهینامه گواهینامه راننده که ما قبول می کنیم محکم باشد ، از منبع دیگری گرفته شده است. ما از همه اختیارات خود می خواهیم که اعتبارنامه های رانندگی خود را تأیید کنند و اجازه می دهند گاهی اوقات بدون توجه به آنچه که از نظر قانونی لازم است ، به ایستادگی عالی بپردازند. اما در هر صورت به طور صریح توسط قانون مربوط تصویب شده ، فقط شما ، همراه خود یا همدست محلی ، یا در شرایطی که تحت عنوان سوابق شرکتی رئیس خود از ما اجاره می کنید ، ممکن است مدیر شما یا یک کارگر استاندارد استاندارد به طور تصادفی به تعهدات تجاری بپردازد. وسیله نقلیه را هدایت کنید (هر یک "راننده مجاز") ، اما فقط با اجازه قبلی شما. هر راننده مجاز باید در هر شرایطی 25 سال سن داشته باشد و به همین ترتیب باید یک راننده ماهر و باتجربه باشد که به طور مداوم و در طی آن چنین شخصی در حال کار وسیله نقلیه باشد. هر شخصی غیر از شما یا یک راننده مجاز که وسیله نقلیه را کار می کند باید یک ساعت رانندگی اضافی را در ساعت اجاره امضا کند. ما ممکن است برای هر راننده اضافی که برای رانندگی وسیله نقلیه تأیید شده است ، هزینه کنیم که در قرارداد اجاره تعیین خواهد شد. شما می دانید که طبق قرارداد اجاره به طور منظم بدون توجه به این که وسیله نقلیه توسط یک راننده مجاز یا شخص دیگری غیر از خودتان کار کند ، از نظر پولی همچنان مراقب باشید.

بازگشت خودرو. شما موافقت می کنید وسیله نقلیه را به ما در همان شرایطی که بدست آورده اید بازگرداند ، مسافت پیموده شده معمولی استثناء نیست ، در تاریخ ، در آن نقطه و به منطقه تعیین شده در قرارداد اجاره. شما باید زودتر به نفع ما برگردید. به شرط خیرخواهی که شما آن را دیر یا زود برگردانید ، نرخ اجاره متناوب یا بالاتر ممکن است اعمال شود و هر وقت بعداً برگشتید ، به همین ترتیب ممکن است هزینه بازگشت دیرهنگام نیز به شما تعلق گیرد. شما ممکن است وسیله نقلیه را خارج از ساعات کاری منطقه ورودی بازیابی نکنید ، مگر اینکه صریحاً توسط آن منطقه مجاز باشد. در صورت انجام این کار ، وظیفه شما در مورد صدمه دیدن یا از بین رفتن وسیله نقلیه ادامه خواهد یافت و تمام اتهامات بیان شده در قرارداد اجاره به عنوان یک اتفاقی گاه تا زمان احیای منطقه ورود و زمان رسیدگی به وسیله نقلیه ، تعلق می گیرد. ساعات کار در منطقه متغیر است. به شرطی که هنگام باز شدن آن منطقه ، وسیله نقلیه را کشف نکنیم ، تعهد شما در مورد کلیه اتهامات و ضرر و زیان وسیله نقلیه تا زمانی که وسیله نقلیه واقعاً برگردانده یا پس گرفته شود ، ادامه خواهد یافت. در صورت تمایل به گسترش هرگونه اجاره ، باید در ---با ما در تماس باشید و یا از راهکاری که تأیید می کنیم استفاده کنید تا قبل از تاریخ ورود خود تقاضای افزایش را بکار گیرید. ما می توانیم تصور کنیم که تقلیل یا کاهش می یابد تا در کل مدت زمانی که شما درخواست می کنید ، با درایت تنها ما اجازه دهد. به شرط خاموش نشدن وسیله نقلیه به منطقه تعیین شده در توافق نامه اجاره ، همانطور که در موافقت نامه اجاره لازم است ، ممکن است شما به مجازات های کیفری وابسته باشید. در صورت مجاز بودن انبساط ، نرخ متناوب یا بالاتر می تواند در بازه زمانی تقویت اعمال شود و هزینه کمک نیز ممکن است اعمال شود.

اجاره ماشین تو کیش

7. جایی که ماشین را برگردانید. وسیله نقلیه باید همانطور که در قرارداد اجاره تعیین شده است ، به منطقه بازگشت بازگردید. در صورتی که ورود به منطقه دیگری به غیر از منطقه ای که اجاره شما شروع می شود نشان داده می شود ، ممکن است شما نیاز به پرداخت هزینه مدیریت واحد را داشته باشید. در صورتی که بدون رضایت ما وسیله نقلیه را از منطقه برگشتی موزون به منطقه جایگزین برگردانید ، شما موافقت می کنید مبلغی را برای منطقه برگشتی تأیید نشده توسط ما تعیین کنید.

  • roznamekish kish island

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی