اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

اطلاعات جزیره کیش

در مورد مباحث روز جزیره کیش

رنت کار کیش

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ب.ظ

14. استفاده از خودرو از پیش تعیین شده. استفاده های خاص از وسیله نقلیه و فعالیت های مختلفی که شما یا راننده ممکن است انجام دهید یا غفلت از انجام آن ، به توافقنامه اجاره آسیب می رساند. تخریب این پاراگراف ، به طور خودکار اجاره شما را تحمل خواهد کرد و عاملی است جزء املاء و ضمانت ها ، جزء املاک و املاک و املاک و غیره. برنامه ریزی ، حفاظت از ویژگی های اضطراری و WAIVER DAMAGE از دست دادن (LDW) یا WAVA مضرات جزئی. همچنین شما را به هرگونه مجازات ، جریمه ، سرمایه گذاری ، اسکناس و بازپرداخت و مخارج ذخیره سازی در ایالات متحده آمریکا متکی می سازد ، از جمله کلیه حقوق مربوط به سرمایه گذاران ، هزینه های قانونی ، هزینه ها و هزینه هایی که ما می توانیم به آن اختصاص دهیم. اگر هر یک از موارد همراه اتفاق بیفتد ، نقض این بند است:

الف) شما از وسیله نقلیه برای استفاده یا مجوز استفاده می کنید: 1) توسط کسی غیر از راننده تأیید شده ، همانطور که در معابر شماره 5 مشخص شده است. 2) انتقال مسافر یا ملک برای قرارداد یا تعداد بیشتری از مسافران از وسیله نقلیه دارای کمربند ایمنی برای انتقال. 3) به هر چیزی بکشید یا فشار وارد کنید. 4) در یک آزمون ، مسابقه یا چالش یا در خیابان های غیرمشرف کار می شود. 5) در حالی که راننده تحت تأثیر مشروبات الکلی است ، هر ماده کنترل شده ای ، از جمله بدون محدودیت ، هیچ ماده کنترل شده ای را که تحت قانون کنترل شده مواد ، عنوان 21 قانون ایالات متحده ثبت شده باشد ("ماده کنترل شده" یا نسخه هایی که بر فعالیت وسیله نقلیه تأثیر می گذارد و علاوه بر این ، رانندگی را ایجاد کنید در حالی که طبق قانون مربوطه منع می شود 6) برای سرب که می تواند به عنوان یک جرم مرتکب شود ، به عنوان مثال ، یک جرم یا جرم قانونی ، از جمله حمل و نقل یک ماده کنترل شده یا stash ، محصولات گرفته شده ، وسایل غیرقانونی یا افرادی که با محدودیت هایی در برخورد با انسان تضمین می شوند. 7) به طرز وحشیانه یا در حالی که بیش از حد سنگین باشد. یا 8) اگر وسیله نقلیه بدون رضایت نامه ما به مکزیک سقوط کند. ب) شما یا یک راننده اضافی ، صرف نظر از تأیید یا قبول نکردن آن: 1) از پاسخگویی سریع به به هرگونه آسیب یا از بین رفتن وسیله نقلیه در هنگام وقوع یا هنگام یادگیری آن غافل شوید ، یا گزارش ناخوشایند / اپیزود کاملی را برای ما تهیه کنید. غفلت برای کمک به معاینه ما. 2) در صورت لزوم از نظر قانونی ، از گزارش اشتباه در مجوز قانونی غافل شوید. 3) وسیله نقلیه را از طریق اخاذی یا اعوجاج به دست آورد. 4) وسیله نقلیه را رها کرده و از تخلیه کلیدها (یا شیرهای کلیدی) و یا بستن و قفل کردن همه ورودی ها ، بستن و قفل کردن کلیه ورودی ها ، بستن کلیه ویندوزها و محفظه انبار خودداری کرده و وسیله نقلیه گرفته شده یا خرابکاری می شود. یا 5) به طور هدفمند یا با سهل انگاری سرسخت باعث صدمه به وسیله نقلیه شود. برای رنت کار در کیش به سایت ما مراجعه کنید ج) شما یا یک راننده اضافی ، صرف نظر از تأیید یا خیر ، بازگشت شبانه وسیله نقلیه را برمی گردانید و وسیله نقلیه آسیب دیده ، گرفته یا خرابکاری می کند و یا در هر صورت غافل از پیدا کردن راهی برای تأیید وسیله نقلیه ، کلیدهای آن ، کلیدهای اصلی یا سایر وسایل از راه دور و ابتدای کار د) رانندگی یا کار این وسیله نقلیه در حالی که از یک ابزار دستی مخصوص ریموت یا سایر وسایل جانبی مجهز به دریافت یا انتقال مبادلات تلفنی ، اطلاعات الکترونیکی ، نامه های پستی یا پیام های فوری مجهز به آن هستید ، پارگی موافقت نامه اجاره را دریافت خواهید کرد.

  • roznamekish kish island

رنت کار در کیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی